SUNA ACUM   0751 565 565
031.438.20.50 - contact@easycredit.ro

 

cARIERE

Dacă ești o persoană activă, energică și ambițioasă, dornică să experimenteze și să evolueze în domeniul financiar, atunci te așteptăm în echipa Easy Credit! Avem nevoie de tine în echipa noastră!

Pentru că ne dorim să avem o colaborare cât mai lungă și productivă, iată ce îți oferim:

  • UN PACHET SALARIAL ATRACTIV – îți propunem un salariu atractiv, pentru că ne dorim ca munca ta să fie răsplătită cum se cuvine, iar colaborarea noastră să fie una benefică;
  • UN MEDIU DE LUCRU PLĂCUT ȘI DINAMIC – suntem o echipă tânără și dornică de socializare, astfel că mediul de lucru este unul cât se poate de plăcut pentru toți membrii echipei;
  • POSIBILITĂȚI DE AFIRMARE – luăm în considerare ideile tale referitoare la Easy Credit, deoarece dorim să transformăm această afacere într-una cunoscută și apreciată la nivel național;
  • PERSPECTIVĂ DE DEZVOLTARE A CARIEREI – îți dăm posibilitatea să evoluezi și să avansezi în domeniul financiar, postul oferit de noi fiind un prim pas pentru o carieră de succes;
     
  • PROFESIONALISM ȘI CALITATE – punem accentul pe profesionalism și pe calitate, acestea fiind două calități pe care sperăm să le ai și tu în momentul în care te alături echipei noastre.

Te asteptăm alături de noi!

Posturi disponibile:

  •  Sef Agentie  - Pitesti

          Cerinte candidat:

Studii superioare economice/juridice finalizate;
- Experienta profesionala- minim 5 ani;
- Experienta in domeniul serviciilor financiare/bancare – minim 2 ani;
- Cunostinte solide de Microsoft Office - in special Excel;
- Abilitati de comunicare, coordonare, negociere, orientare catre clienti si catre atingerea obiectivelor impuse;
- Grad inalt de profesionalism;
- Persoana activa, orientata spre rezultate, sociabila, dinamica, responsabila;
- Abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, dinamism si capacitatea de rezolvare prompta a problemelor si de prioritizare a obiectivelor tinta,      planificate.

        Descrierea jobului

Principalele activităţi şi responsabilităţi:

- Coordoneaza activitatea agentiei Easy Credit ;
- Supervizeaza si motiveaza personalul agentiei, asigurand suportul necesar;
- Gestioneaza activitatea sediului din punct de vedere administrativ- organizatoric;
- Promoveaza imaginea si produsele oferite de Easy Credit;
- Informeaza si consiliaza clientii privind produsele si serviciile institutiei noastre;
- Intocmeste/verifica dosarele de credit si documentele intocmite de personalul din subordine;
- Inainteaza organului de aprobare, propunerile legate de aprobarea/refuzul solicitarilor de creditare, modificarile contractuale solicitate si propuse    de agentie etc;
- Verifica/gestioneaza situatiile interne si actualizarea informatiilor in aplicatiile folosite;
- Monitorizeaza derularea contractelor, incasarea ratelor si a dobanzilor la scadentele stabilite;
- Duce la indeplinire targetele lunare stabilite de catre conducere si se ocupa activ de cresterea portofoliului de clienti;
- Reprezinta societatea in relatia cu clientii si cu tertii;
- Intocmeste diverse rapoarte cu privire la activitatea desfasurata in cadrul agentiei.

Poti aplica completand formularul de mai jos.

CAPTCHA

butonsuna pus in index.php din tema