SUNA ACUM   0751 565 565
031.438.20.50 - contact@easycredit.ro

Procedura pentru abordarea și relaționarea eficientă cu consumatorii care se află în dificultate de plată.

EASY CREDIT

Politica de relaționare cu consumatorii presupune furnizarea de informații adecvate, precum

și acordarea de sprijin debitorilor care se află în dificultate de plată.

Orice interactiune dintre creditor si consumator, in legatura cu dificultatea de plata a acestuia respecta pastrarea confidentialitatii oricaror informatii referitoare la relatia contractuala stabilita. Cu un consumator aflat în dificultate de plata, se menține un nivel de contact și de comunicare proporțional cu cerințele de informare, și nu excesiv.

Consumatorilor care se află în dificultate de plată li se acordă sprijin și următoarele

informații:

a) numărul de plăți neefectuate sau efectuate parțial;

b) suma totală a plăților întârziate;

c) costurile asociate plăților întârziate;

d) importanța cooperării consumatorului cu creditorul pentru a rezolva situația.

e) informații cu privire la consecințele plăților neefectuate, incluzând dobânzile penalizatoare şi posibila pierdere a proprietății;

f) informații despre drepturile consumatorului aflat în astfel de situații.

Easy Credit 4 All IFN SA isi propune sa vina in intampinarea celor care dupa contractarea unui credit au intampinat probleme in perioada derularii acestuia, ajungand in situatii de imposibilitate de plata a ratelor sau impotriva carora s-a declansat procedura de executare silita. Angajatii societatii depun toate diligentele pentru a preveni declararea scadentei anticipate si initierea procedurilor de executare silita a debitorului; in acest sens, se comunica informatiile in mod clar si intr-un limbaj simplu, in deplina transparenta si cu respect fata de debitor, prin folosirea unui limbaj adecvat si a unor canale de comunicare accesibile debitorului. Se vor comunica debitorului informatii corecte si complete. Scopul contactarii debitorului va fi acela de a determina clientul sa-si respecte obligatiile contractuale si de a gasi solutii in caz de imposibilitate a rambursarii creditului conform graficului de plati convenit.

Debitorului aflat in intarziere de plata i se vor transmite notificari si comunicari de plata in functie de zilele de intarziere.

Solutiile oferite de creditor pot include:

  1. refinantarea totala sau partiala a contractului de credit
  2. prelungirea duratei contractului de credit;
  3. amanarea platii sumei totale sau partiale pentru o perioada;
  4. schimbarea ratei dobanzii;
  5. consolidarea mai multor credite care poate oferi un termen mai lung de creditare si o rata mai mica;
  6. rescadentarea ratelor;
  7. reesalonarea ratelor;
  8. conversia creditelor.

Astfel, angajatii elaboreaza, impreuna cu debitorii un plan de achitare a datoriilor, adaptat la veniturile actuale ale imprumutatului.

Solutiile oferite nu pot include:

  1. modificarea in sens crescator a dobanzii, sau dupa caz a ratei dobanzii fixe, introducerea comisioanelor, precum si introducerea unor elemente noi de cost prin acte aditionale intocmite pentru acordarea de rescadentari, reesalonari, perioade de gratie acordate la solicitarea debitorului;

In gasirea si aplicarea solutiilor de restructurare, se va tine cont de urmatoarele principii:

-               Este in interesul clientului sa anunte creditorul in cel mai scurt timp posibil intervenirea situatiei de dificultate financiara (partile vor lua in considerare natura temporara sau pe termen lung a cauzelor neachitarii la timp a ratelor sau dobanzilor/ obligatiilor de plata catre Societate, precum si capacitatea debitorului de a achita sumele restante intr-un timp rezonabil);

-               Creditorul trebuie sa explice in mod clar situatia integrala a obligatiilor de plata care ii revin debitorului in baza contractului de credit (valoarea totala  a sumelor restante, zilele de intarziere, perioada de timp ramasa pana la achitarea integrala a imprumutului, dobanzile si cuantumul penalitatilor pentru intarzierea la plata).

-               Restructurarea imprumuturilor nu este un drept al clientului ci un acord de vointa din partea ambelor parti, astfel incat, creditorul decide daca va restructura sau nu, un imprumut;

-               Orice negociere intre creditor si debitor se desfasoara pe principiul bunei credinte, pentru gasirea unei solutii constructive;

-               Partile trebuie sa comunice si sa se informeze reciproc cu privire la orice aspecte relevante;

-               La solicitarea creditorului, imprumutatul trebuie sa prezinte documentele necesare in sustinerea solicitarilor sale si toate informatiile si/sau actele justificative legate de venituri sau alte situatii intervenite, in timp util si cu exactitate, pentru a permite creditorului evaluarea corecta a situatiei sale financiare;

-               Solutiile de restructurare nu se recomanda daca impotriva clientului este deja initiata procedura de executare silita din partea altui creditor;

-               Planul final de restructurare va fi stabilit in functie de circumstantele fiecarui caz in parte, pornind de la normele interne si strategia creditorului;

-               Creditorul trebuie sa raspunda argumentat, in scris, la propunerile de solutionare formulate de catre debitor cu privire la efectuarea platilor;

-               Propunerile de restructurare trebuie sa fie realizabile si rezonabile, formulate in mod clar si fara ambiguitati, astfel incat debitorul sa inteleaga pe deplin efectele care decurg din acestea;

-               Creditorul nu va initia sau nu va continua proceduri judiciare, atata timp cat clientul isi respecta conditiile stabilite pentru restructurarea imprumutului.

Easy Credit 4 ALL IFN SA, va desfasura o monitorizare continua a clientilor societatii, pentru a identifica rapid debitorii aflati in dificultate de plata, in scopul prevenirii acumularii restantelor.

In situatia in care un client este in dificultate de plata, Easy Credit 4 ALL IFN SA va coopera cu acesta pentru a stabili motivele aparitiei dificultatilor si pentru a putea lua masuri adecvate de solutionare a situatiei si de prevenire a aparitiei acesteia pe viitor.

butonsuna pus in index.php din tema
Calea Grivitei, Nr. 158
Sector 1, Bucuresti, Romania, 010745
Telefon: +031 405 05 50
Telefon: +031 405 10 51
Telefon mobil: +0748 299 664
Fax: 021 320 20 12
Email: officebucurestiS1@easycredit.ro
Vezi pe harta!
Str. Aristide Pascal, nr. 29-31
Sector 3, Bucuresti, Romania, 031443
Telefon: 021 320 20 48
Telefon: 031 405 25 55
Telefon mobil: +0745 138 997
Fax: 031 438 18 19
Email: officebucurestiS3@easycredit.ro
Vezi pe harta!
str. Iuliu Maniu, nr 22
Sector 6, Bucuresti, Romania, 061107
Telefon: 031 425 86 25
Telefon: 031 425 86 26
Telefon mobil: +0743 014 937
Email: officebucurestiS6@easycredit.ro
Vezi pe harta!
B-dul Al.Lapusneanu Nr. 82, zona Trocadero
Constanta, Romania, 900605
Telefon: 0341 881 541
Telefon: 0341 440 088
Telefon mobil: +0758 246 347
Fax: 0341 881 543
Email: officeconstanta@easycredit.ro
Vezi pe harta!
B-dul. George Cosbuc Nr. 3A
Galati, Romania, 800378
Telefon: 0336 88 86 66
Telefon: 033 688 84 44
Telefon mobil: +0748 108 891
Fax: 0336 80 29 99
Email: officegalati@easycredit.ro
Vezi pe harta!
Calea Aradului nr.8
Timisoara, Romania, 300088
Telefon: 0356 414 500
Telefon: 0356 414 600
Telefon mobil: +0756 111 987
Fax: 0356 416 006
Email: officetimisoara@easycredit.ro
Vezi pe harta!
Str. Slanic, nr 3 A, Cladirea Riviera, zona Iulius Mall
Cluj-Napoca, Romania, 400413
Telefon: 0364 411 511
Telefon: 0364 888 999
Telefon mobil: +0756 111 907
Fax: 0364 411 999
Email: officeclujnapoca@easycredit.ro
Vezi pe harta!
Str. Sfantul Lazar Nr. 50, Parter, Cladirea Iasicon
Iasi, Romania, 700049
Telefon: 0332 80 30 30
Telefon: 033 280 30 80
Telefon mobil: +0756 111 758
Fax: 033 280 38 40
Email: officeiasi@easycredit.ro
Vezi pe harta!
Calea Bucuresti, Nr. 21, Bloc 15A
Craiova, Romania, 200529
Telefon: 0351 808 080
Telefon: 0351 808 081
Telefon mobil: +0748 886 981
Fax: 0351 808 087
Email: officecraiova@easycredit.ro
Vezi pe harta!
Str. Harmanului Nr. 44, Bloc 3, Sc. D
Brasov, Romania, 500232
Telefon: 0368 730 710
Telefon: 0368 730 711
Telefon mobil: +0748 886 960
Fax: 0368 730 713
Email: officebrasov@easycredit.ro
Vezi pe harta!
Bulevardul Dacia, nr. 55
Oradea, Romania, 410339
Telefon: 0359 808 800
Telefon: 0359 808 708
Telefon mobil: +0752 217 260
Fax: 0359 178 452
Email: officeoradea@easycredit.ro
Vezi pe harta!
Str. G-ral Vasile Milea, nr. 1
Ploiesti, Romania, 100045
Telefon: 0344 80 24 73
Telefon mobil: +0748 228 008
Email: officeploiesti@easycredit.ro
Vezi pe harta!
Str. General Cristescu, Nr.3, Bl.RIM1
Pitesti, Romania, 110057
Telefon: 0348 405 244
Telefon mobil: +0747 109 345
Email: officepitesti@easycredit.ro
Vezi pe harta!
Bd. Bucuresti, nr.23A
Baia Mare, Romania, 430012
Telefon: 0362 739 730
Telefon mobil: +0752 222 958
Email: officebaiamare@easycredit.ro
Vezi pe harta!
str. Calea Calarasilor, nr. 309, bl.B2BIS
Braila, Romania, 810289
Telefon: 0339 732 851
Telefon mobil: +0745 065 533
Email: officebraila@easycredit.ro
Vezi pe harta!
Str. Luptei, Nr.1-3
Sibiu, Romania, 550362
Telefon: 0369 446 244
Telefon mobil: +0743 048 396
Email: officesibiu@easycredit.ro
Vezi pe harta!
Str.Banca Nationala, Nr.41
Bacau, Romania, 600203
Telefon: 0334 401 139
Telefon: 0334 401 140
Telefon mobil: +0743.011.836
Email: officebacau@easycredit.ro
Vezi pe harta!